úterý 23. června 2009

NENÁVIDÍM PROSTĚ NENÁVIDÍM...


JEŽIŠI....nenávidím ho je to takový kretén...jak může mít nějaké kamarády...myslím že ani žádné nemá jen nějakého debl aze třídy...jedná se o mého bratra samozřejmě...je to takový nesmírný kretén...je mu 18 ale n ic neumí...ani talíř si posobě neumí uklidit...celý den sedí jen doma a pak mě začne kritizovat...nejenže ze začátku kritizoval kapelu kterou miluju...a ted?si ji samozřejmě pouští každý den...takový kretén...HOLKY?MŮŽU VÁS POPROSIT...NEBUĎTE TAK HLOUPÉ A POKUD SE NEDEJ BOŽE DO NĚHO ZAMILUJETE...COŽ TOMU NEVĚŘÍM ALE I KDYBY...CO NEJRYCHLEJ SE HO ZBAVTE...NEŽ BUDETE NÉST NÁSLEDKY...ALE TO PAK CHUDÁK MOJE MAMKA ŽE MU BUDE DOSMRTI OTROKEM..NO NIC JE TO DEBIL...
jinak prostě mám vybrané 2 brýle...jedny letky a druhé takové parádný...všichni byste mi je kritizovali ale mě se prostě neuvěžitelně líbí...má je i moje nejoblíbenější zpěvačka hayley...řídí můj styl...je tady na fotce a takové podobné brýle budu možná mět...doufám...ale už vidím zase svého bratra...to je tak hrozné sundej si to...PI** JE TO MŮJ ŽIVOT A TY MI DO NĚHO NEBUDEŠ ZASAHOVAT!!!

je konec školního roku...paráda...ted dovolená na ischiu..teším se ale ten hajzl tam bude taky...se chudák...proč zrovna můj bratr???

Žádné komentáře: