pondělí 1. června 2009

ááá narozeniny...nééé moje


pan drahouš má dneska narozeniny...napsala sem mu....a on?jen že děkuje...aha ,myslela jak si zase budeme psát jako kdysi...a už nenapsal...to si ani nezasloužím nějakou delší větu když už nic jiného?ahha tak to děkuju...protože mám zase nové iCko...tak jeho nemám...a proto sem ho chtěla sby se rozepsal, tak sem mu psala at mi dá svoje icko...a blabla ty kecykolem toho...a myslíte že napsal?hovno...

SEM Z TOHO DOST NEŠTASTNÁ...A KONEČNĚ NA TO NĚKDO PŘIŠEL...MNOHO LIDÍ NECHÁPE JAK HO MILUJU ,ŽE SI NEJDE JEN ŘÍCT...JO TAK TED UŽ HO NEHCCI PROTOŽE MI NEPÍŠE ATD...PROSTĚ NĚKTEŘÍ LIDI TO ZŘEJMĚ UMÍ TOHLE...BOHUŽEL...JÁ TO NEJSEM...!

NAJEDNU STRANU CELKEM CHCI ABY TO BYLO V LÉTĚ TAK JAK V ZIMĚ...AKORÁT SE BOJÍM TOHO ŽE MĚ SKLAME PODRUHÉ...BOHUŽEL!!!

Žádné komentáře: