úterý 26. května 2009

Není pět nebo šest divů světa,ale jen jeden: LÁSKA


je možné abych někoho tak mooc milovala???dyt se mi to ještě nestalo abych někoho milovala tak moc...myslím si že to je ON...ten na kterého tak dlouho čekám, až konečně poznám víc co znamená láska...ALE MYSLÍM ŽE JE PŘÍLIŽ POZDĚ TU LÁSKU POZNÁVAT S NÍM...JE TO ŠKODA MOHLI SME BÝT KRÁSNÝ PÁR, ZAMILOVANÍ AŽ PO UŠI, ŘÍKAT SI KRÁSNÉ VĚCIČKY...TAK JAK MI TO KDYSI PSAL...TAK DĚSNĚ TĚ MILUJU ŽE ANI NEJDE ŘÍCT ŽE TĚ NECHCI...CHCI TĚ DĚSNĚ...URČITĚ TO VÍŠ...ALE JEŠTĚ NEVÍM ZA JAK DLOUHO SI TO UVĚDOMÍŠ...BEZTAK AJ KDYBY SE NA TEBE SEBEVÍC NAŠTVANÁA ZEPTÁŠ SE MĚ JESTLI NĚKAM NEPŮJDEM...BEZTAK ODPOVÍM ANO...PROTOŽE TĚ MILUJU...víš jak by nám bylo krásně..?ani bych o tom nepochybovala...byli by sme spolu a užívali si jeden druhého...i jen to být s tebou by bylo pro mě strašně moc...SEM ZAMILOVANÁ A UTRÁPENÁ NAJEDNOU...NEBAVÍ MĚ TO...ZDÁVÁ SE MI O TOBĚ...SI TAM TAK HODNÝ ZAMILOVANÝ...PROSTĚ DRAHOUŠ A TAK FAKT NEVÍM...PROČ SE ASPON NEOZVEŠ?

Žádné komentáře: