sobota 23. května 2009

nenapsal!!!

DRAHOUŠ?
ten ani nenapíše...celkem mě to štve protože to vypadalo předtím tak nadějně,že by něbo mohlho být a přitom se zatím nic nestalo...ani sme spolu nikde nebyli a tak mě to celkem šštve.mám ho děsně ráda, ale pochybuju že mě on zrovna bude milovat.... TED BYL NA ICKU A TAK SEM HO POZDRAVILA A ON TÉŽ...PAK MI TO NAPSALO ŽE UKONČIL KONVERZACI....HMMM...je to jasné...nemůže to říct narovinu že mě nehcce a musí mě takhle trápit???

Proč vůbec dělal to co dělat, proč mi při každé volné chvíli kdy nás nikdo neviděl dal pusu?proč mi psal nádhernou básničku?proč mě chcěl vzít ven?PROČ PROČ PROČ??? a hlavní PROČ....JE PROČ ZROVNA JÁÁÁÁ...proč se musím do takového kluka zamilovat zrovna já a tak moc se trápit.Proč mi sakra ani nenapíše...myslím že by mu asi upadla ruka...říká že nemá čas...ani tu minutu??BLBOST....TAK UŽ SE MI PŘIZNEJ ŽE NEJSEM TAK PĚKNÁ NA TO ABYCH TĚ MOHLA MÍT....ŽE CHCEŠ NĚJAKOU BARBÍNU, S XICHTEM POPLÁCANÝM MAKE-UPEM...MUSÍM VYLOŽENĚ VYPADAT JAK ŠTĚTKA NATO ABYS MĚ CHTĚL?NE NADARMO MI ŘÍKAJÍ KAČA PŘÍRODNÍ...TAK SE KONEČNĚ ROZHODNI...KRASAVČE

Žádné komentáře: