čtvrtek 30. října 2008

moje...nwm co..


dneska byl takový klidný den až na to že se mi vůbec nechtělo do školy...prázdniny začaly a....no tak se přiznávám...
postupuju směrem vzhůru:takže v matice perlím...teda po mojem :D... TAKŽE UŽ MÁM ČISTOU 4.... moc na chlubení to není ale sem ráda že aspon tu 5 nemám.... jinak mám takovou postupku... nejdřív 5 pak 4 ted 3 no přístě to určo bude 2 a1 teda aspon v to doufám..
jinak žádní kluci se neoběvujou...což je veliká škoda....no co...žádní chlapi,žádná sranda
ježiš měli by sme konečně zajít na trenál...už si myslím žebysme se tam mohli zase po měsíci potoulnout...aby sme splnili docházku....že an??

chci si koupit sk8...chci na něm jezdit a nezůstávat pozadu...prosím neosdsuzujte mě prostě chci...
takže zase se tu odstraním abych tu nevalila moooc kódů...

Žádné komentáře: